Tuesday, November 20, 2012

IMPIAN

Assalamualaikum

Aku ada satu impian. Eh salah, bukan satu, tapi banyak sebenarnya. Antara impian tersebut nak dapat ANC dalam diploma tapi sayang impian tinggal impian. Dalam 5 semester sekali je aku pernah dapat dean list *cedihh. Tapi nak buat macam mana. Rezeki takda kan. Positive tetiba. Impian seterusnya nak dapt ANC jugak dalam degree. Jyyeahh! harap impian ini tercapai.

Impian seterusnya aku nak kerja, nak beli kereta by my own and a house. Tapi rumah tu nak beli after kahwin pun boleh :p hehe. Impian lain aku nak further master. InsyaALLAH.

Tapi impian aku dalam masa terdekat ini jeng jeng jeng. Aku nak pakai ini.



For now, i'm collecting the money. Survey dah pon dibuat mostly sume dalam 5k dan keatas -___- have to work hard from now. Survey kat government cakap kene tunggu dalam 3 tahun. Lamenye woihh. Mak aku cakap pakai atas je. Tapi rasa nak pakai atas dan bawah. hehehehe. Doakan agar aku dapat pakai bende ni.

Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment